2012. október 5., péntek

Almás palacsinta

Hozzávalók:2 db alma,2 evőkanál olvasztott vaj,2 dl tej,só és őrölt fahéj,1.mokkás kanál szódabikarbóna,2 db tojás,1. csomag vaníliás cukor,1 sütőpor,2 evőkanál cukor, végül 15 dkg liszt.
 Sokat gondolkodtam mi is legyen az esti nasi :))    körül néztem mi is van itthon és alma van jó pár db így úgy döntöttem almás palacsintát fogok készíteni az múltkor is nagyon ízlett, mivel fejből nem tudtam a többi hozzá valót  meg, h egyáltalán hogy.át kukucskáltam Gizi -hez  kinél eredetileg megtetszett a recept! :) Össze írtam  és megvettem a hozzávalókat majd este, miután meg főztem, neki is  álltam az elkészítésének! Az almát lereszeltem, félre tettem. Közben a lisztet és a  szódabikarbonát valamint a sütőport összekeverem, majd  ezután egy  mély edényben a tojásokat, a cukrot, a fahéjat, sót, vanillíás cukrot, és a tejnek a felét, jól eldolgozzam, habverővel.Végül ezt az egészet összedolgozom a már elkészített lisztel, és a lereszelt almával, Majd  megolvasztottam a vajat és azt is hozzáadtam, elkeverjük, és persze a   maradék tejet is hozzáadjuk..
Összedolgozzuk jó alaposan!!.
Majd ezután neki is állhatunk sütni, ahogy én szoktam,:) .. kikentem egy pici olajjal a palacsinta sütőt és a közepére tettem a masszát a (legkisebb merőkanállal, ami nekem van). Nem forgattam csak hagytam, hogy a massza  magától terüljön  szét. Mára már el is fogyott így este, megint süthetek egy ujjba adaggal, hisz itt a hétvége. :P
Szép hétvégét!
ui: nagyon finom örülök, hogy pár évvel ezelőtt Gizinél  láttam, feldobja a palacsintázást. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése