2013. február 22., péntek

Kukoricás-sonkás tészta

 Tegnap nem is tudtam eldönteni mi is legyen a vacsi  eszem be jutott egy kedvencem amit pár éve találtam: Lakoma oldalán  és azóta már nagy kedvenc lett.Délután mikor elmentünk vásárolni meg is vetünk mindent hozzá:  este  meg meg is csináltam.:)
 Hozzávalók: 1Doboz kukorica konzerv,2 Evőkanál vaj,10 dkg sajt ( reszelve),Só, és grill fűszerkeverék,1 nagy pohár tejföl,10 dkg sonka, valamint  tészta. én nyakkendő tésztát  vettem most hozzá.
 A  vajat fel melegíttettem majd hozzáadtam a már felkockázott sonkát, és egy kevéske grill fűszerkeveréket  keverés mellett   hagytam, hogy megpiruljon majd hozzáadtam a kukoricát is. Közben feltettem sós fizet a tésztának  míg az  felforr.
 Addig vissza   a kukoricához:Mikor már a kukorica is kicsit megpirult hozzáadtam a doboz tejfölt. elkeverem és adtam  még ízlés szerint hozzá grill- fűszerkeveréket. hagytam egyet forrni és kész is. Míg le reszeltem a sajtot a tészta is készen lett.Leszűrtem és  már tálaltam is!
Jó étvágyat !! =)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése